dimecres, 19 de maig del 2010

EL COSCOLLET

Dissabte passat després del concert dels Transatlantic a Razzmatazz, no estava per gaire cosa, a més teníem família a casa, per tant no vam fer res de res. Diumenge sí, ens vam aixecar d'hora i a l'últim moment ens vam apuntar amb lo Joan i l'Es teve a pujar al Coscollet, un centcims, per variar, que li falta al senyor per acabar.los ja d'una piiiii vegada.

Aquest centcims el tenia jo plantejat de dues maneres: fer.lo en BTT desde Gavarra, desde Coll de Nargó és molt bèstia o bé repetir una excursió que vam fer fa temps, i on ens vam quedar a mitja hora de cim, i que surt de Les masies de Nargó, un tour de force vaja. Però bé, suposo que com que l'hem fet ens l'apuntarem, encara que no ho tinc del tot clar ja que la ruta que vam fer és un "quiero i no puedo", desde el pla de Tolustre, això sí, sense fer gaire pista, tot un rècord per aquells verals. Com que vam acabar aviat vam fer turisme en 4x4, que també està bé. Vam nar a Gavarra i d'allí a coll de Bóixols, Coll de faidella, coll de Comiols i ja cap a casa a sentir lo barça.

Ha quedat pendent la sortida per Valldarques, que era la opció contrària a Gavarra, però bé suposo que la prepararem per un dia de tardor, i intentarem allargar lo tomb típic, que és de 3 hores, i aquí sí és on tenim feina.. Com sempre m'aprofito del company Joan per les dades tècniques i demés detalls de la excursió:

Joan Muñoz Pinós ha dit...

Ja veig ja, que ets un aprofitat, ja ja