dissabte, 24 d’abril del 2010

3 COSAS HAY EN LA VIDA

Salud, dinero y amor. O això diu la cançó. Perquè un servidor de fa tres dies té altres tres ocupacions. Dormir (més aviat intentar), plorar, e ingerir (aliments i pastilles). I és que un queixal s'ha entossudit a malmetre la meva suau existència.
Us deixo amb la cançó, versió del Juan Arvizu, la que més m'agrada, bastant més que els dels STOP, que és la que jo recordaba:

http://www.youtube.com/watch?v=x_CRJywAKsY&feature=related

Però recopilant sobre aquest assumpte tan existencial què es defineix en dividir el miracle de la vida en tres tallets, he trobat que mentres siguin tres, els calaixos, la calaixera és bona. I vet aquí que me'n recordat de quan era jove i enlloc d'escoltar a l'Arvizu sentia els Shotgun Messiah i aquet gran himne. Tot i que si hem de recordar per alguna cosa els Shotgun Messiah és perquè van ser els pioners a introduir elements industrials al hard, molt abans dels Machine Head o dels enormes Rammstein. Reescoltar este tema me don forces per maleïr este queixal o per beneïrlo, ja que l'únic que hem permet estos dies és sex drugs & rockandroll. I no està tan malament oi??

http://www.youtube.com/watch?v=vWiYtA845Cc&feature=related

Aquest post ha sigut concebut enmig de malsons i suors febrils, perdonin les molèsties.

1 comentari:

Joan Muñoz Pinós ha dit...

No m'estranya que tinguis mal de queixal, el que m'estranya es que no tinguis mal de cap.... ja ja